Handel i usługi

Czy reklama mobilna się opłaca?

Czy reklama mobilna się opłaca?

W Polsce coraz częściej na drogach można zauważyć samochody, na których widnieją przeróżne reklamy. Wielu właścicieli firm chętnie inwestuje w tego typu mobilną reklamę, dzięki której można dotrzeć do szerokiej liczby odbiorców i to w różnych miejscach. Jakie są inne zalety reklamy mobilnej? Czy jest to inwestycja opłacalna? Na te oraz na wiele więcej innych pytań odpowiedzi znajdują się poniżej.

Reklama na samochodzie – to trzeba wiedzieć

Nikogo w dzisiejszych czasach nie dziwią już samochody pochodzące od najbardziej luksusowych marek obklejone z każdej strony rozmaitymi reklamami usług i towarów. Właściciele dużych firm, przedsiębiorstw, zakładów produkcyjnych oraz biur zgodnie twierdzą, iż taka mobilna reklama może więcej zdziałać niż bardzo kosztowna reklama w telewizji, w radiu lub w prasie. Dlaczego? Reklamę mobilną zawsze dostrzegą kierowcy, pasażerowie znajdujący się w autach oraz piesi. Wiele z nich często zapisuje sobie dane kontaktowe do firmy, której reklamę znajdzie na danym aucie, by skorzystać z jej usług lub zakupić reklamowane w ten sposób produkty.

Reklama mobilna – czy to się opłaca?

Zdecydowanie tak. Koszt zrobienia takiej profesjonalnej, fachowej reklamy w dobrym biurze reklamowym, które nie tylko zaprojektuje ją od podstaw, ale i również oklei nią samochód waha się od kilkudziesięciu złotych do kilkuset złotych (w zależności od jej wielkości, treści, rodzaju druku itp.). Samochód, na którym znajduje się reklama cały czas prezentuje potencjalnym przyszłym odbiorcom to, co dana marka oferuje. Dzięki temu można dotrzeć do naprawdę wielu osób w różnych częściach miasta, a nawet kraju przy stosunkowo niskim wkładzie finansowym. Reklama mobilna świetnie się sprawdza, gdy dana firma dopiero co pojawia się na rynku i chce ona zaistnieć w różnych kręgach. Chętnie z takiej mobilnej reklamy korzystają sklepy internetowe, zakłady kosmetyczne i fryzjerskie, hurtownie oferujące rozmaite towary, firmy budowlane, agencje nieruchomości, a nawet restauracje, kawiarnie i hotele.

Udostępnij